hua. (med varning för äckligt innehåll)

tänk att något som annars är så självklart kan vara så svårt,
att dricka lite vatten,
nu har jag nog fått i mig en dl utan att kräkas,
vilken seger.

jag tog mig till konsum,
magen skrek efter något,
det gjorde så ont för den var alldeles tom,
som kylskåpet,
det gick bra i affären (jag såg till att köra dit direkt efter en attack!),
sen kräktes jag i bilen (i en påse),
förstår ni nu att jag är toksjuk.

åh,
blä,
hua.

det är faktiskt JÄTTEsynd om mig.
vi i barnomsorgen borde få ersättning för sånt här.

ikväll missar jag fotokursen som kostat mig 3000 spänn,
men hej jag är inte bitter för det *räcker ut tungan och ser bedrövad ut*

nä,
nu ska jag nog festa loss på en tesked tranbärsjuice,
mums.

// Linda

Kommentarer
Postat av: Isabel

Krya på dig Lindan! Vill se dig snart, men inte om du är sjuk. Kramar

2008-11-19 @ 14:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0