kräk.

förra veckan spred sig maginfluensan på jobbet,
i fredags hade vi fem barn på min avdelning,
alltså var sex stycken hemma och kräktes,
de kräktes på löpande band på jobbet,
skitäckligt,
och idag var vi lika många,
alla är skitdåliga (bokstavligen talat!)

men jag överlevde,
jag klarade mig,
tills idag.

jag började kräkas på jobbet,
och kräker fortfarande,
så vidrigt,
magen skriker,
tårarna rinner (jag blir så liten när jag är sjuk och jag avskyr att kräkas),
åh vad det är synd om mig idag :)

jag är totalt manglad o det har bara gått två timmar.
jag kommer dö.

älskling, jag längtar efter dig (men du ska vara j-vligt glad att du bor på andra sidan stan just nu *skrattar*)

med kärlek o självömkan
// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0