lucky me.

en helvetisk vecka avslutades på bästa sätt,
i soffan med kärleken,
spaghetti och köttfärssås,
vin,
film (jag somnade såklart!),
life is good.

det blev långfrukost med några parti backgammon,
jag förlorade såklart,
john har sån kräktur att jag blir tokig,
men det gör inget för det är bara mysigt att umgås.
(men jag avslyr att förlora. verkligen.)

john har dragit iväg på rep,
jag tvättar o borde diska,
om ett par timmar rullar tåget till kristianstad,
jag ska mysa med mina bästa vänner,
me like.

helgen avslutas i Lund hos finaste Tanja,
vi ska fika och umgås,
mysigt.

alltså ytterligare en fin helg till handlingarna,
i am one lucky girl.

förövrigt så har veckan varit överjävlig,
jag har aldrig varit så sjuk nånsin,
fy fan för kräksjukan/maginfluensa,
hua.

Nä,
mot disken.

Krya på dig, Gerle!

med kärlek
// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0