halleluja.

Nu har jag friskförklarat mig själv,
vilket hallelujamoment.

Jobb imorgon,
skönt,
känns som om jag har liggsår efter den här veckan,
fy fan.

Idag gav jag filmen Amelie från Montmarte en ny chans,
jag är nämligen en av väldigt få som inte är något fan av den,
jag tyckte den var skitdålig första gången jag såg den,
ärligt talat så är jag inte omvänd efter idag,
jag förstår inte riktigt storheten i den,
det är en fin story och fina bilder,
men inget jag jublar över,
jag satt mest och väntade på att den skulle ta slut,
tyvärr.

Jag har iallafall fått rejäl övning i att vara ensam den här veckan,
vilket har varit bra,
det har gett mig perspektiv på vissa saker,
förändring kommer att ske,
big time.

Nu blir det en promenad i parken,
första försöket att vara ute på fyra dagar,
som jag längtar.

På lördag blir det tjejkväll med mina fina vänner i Kristianstad,
så härligt,
som jag längtar.

Nä,
mot skorna.

med kärlek
// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0