back to work.

hemkommen från jobbet,
lite klurigt att jobba på en ettårsavdelning med nackspärr,
men jag överlevde (och barnen oxå!).

Farfars operation gick bra,
nu får vi bara hoppas att analysen av utväxten visar på en godartad sort,
fina fina farfar.

jag måste diska och dammsuga,
marie kommer ikväll och stannar ett par nätter,
och hon behöver inte uppleva mitt kaos oxå,
hua.

imorgon börjar festförberedelserna på riktigt,
matlagning och sånt,
det ska faktiskt bli riktigt roligt,
så jag längtar faktiskt efter lördag nu,
alltså ytterligare ett bra tecken,
i guess.

ikväll ska även lokalen spanas in,
jag har ju inte sett den än,
det blir nog bra.

nä,
nu blir det lite städande här hemma,
på med gummihandskarna,
hua.

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0