äntligen måndag?

det enda jag vill är att han ska förstå,
att han ska ta ansvar för det som varit,
precis som jag måste ta ansvar för det som jag ställt till med,
några ord och så mycket hade lättat,
varför kan du inte ge mig det?

måndagen är snart avklarad,
skönt,
kaos på jobbet idag pga personalbrist,
tokdrygt men alla överlevde,
hua.
(jag undrar om föräldrarna förstår att deras liberala uppfostran kommer att bli min mentala undergång..?)

just nu håller jag på att bli tokig på min kamera,
eller mer på mig själv för att jag inte förstår,
det är toksvårt,
gaaah,
bilderna blir hemska (eller rättare sagt antingen kolsvarta eller kritvita!),
jag blir T O K I G.

nä,
jag ska nog återgå till kameran,
sen blir det bingen,
jag öppnar imorgon- 6.30- G Ä S P!

Ha en fortsatt fin måndag,
det ska jag.
//Lindakärlek

Kommentarer
Postat av: Zenja

Heeej du Puff/Piff,kommer inte ihåg vilken du nu var... Läste den fantastiska meningen (jag undrar om föräldrarna förstår att deras liberala uppfostran kommer att bli min mentala undergång..?)och kände mej ultra inspirerad att göra praktiken på högstadieskolan nu om två veckor.. att bli lärare är en dröm. hahha, hoppas du mår fint, KRAMI

2008-10-02 @ 19:53:47
URL: http://ladyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0