finally friday

Jag tror Isabel blåste liv i Linda igen,
jag känner mig mer som mig själv idag,
jag känner mig levande igen,
jag känner mig glad,
tack fina vännen för det.

Som om inte det vore gott nog så är det fredag oxå,
alltså är jag ledig till måndagmorgon 6.30,
i like.

Gött att komma hem,
kela med katterna,
slänga sig i soffan utan några måsten,
ibland är livet löjligt härligt.

Jag ska nog träffa Marie i helgen,
och John,
och Johanna,
alltså ytterligare ett gott tecken för min sociala återhämtning,
well done Linda.

Nu ska jag njuta av ledigheten,
invänta J,
käka glass och kolla på film,
så,
mot ledigheten med  Lindakärlek

Kommentarer
Postat av: Isabel

Gött Linda! Hoppas helgen var bra, själv sprang jag ju halvmaraton i Sthlm. Jag klarade det, men har ganska ont benen nu... Kramar!

2008-09-08 @ 10:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0