jävlaskitsjukdom

idag kom hon,
ställde sig i dörren,
tårarna rann på henne:
- nu går jag hem och kommer inte tillbaka förrän han är död!

stora kliv och jag slöt armarna om henne,
gode gud vad jag inte ville släppa henne,
om jag bara kunde krama bort hennes helvete för en stund,
om jag bara kunde hjälpa henne att andas utan dödsångest för en sekund,
om jag bara kunde ge henne frid för en sekund,
men det kunde jag inte,
jag kunde bara krama henne och viska i hennes öra att jag tänker på henne,
jävla satans skitsjukdom.

sen gick hon,
kvar stod jag med massa glad barn som ville ha frukost,
det är en sjuk jävla värld vi lever i och idag är jag bara så fruktansvärt jävla less på den.
// Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0