vad fan är det om händer?

akuten hela natten,
pappa har troligtvis fått en propp,
ångest,
ångest,
ångest.

han är ändå ganska okej,
tack och lov,
nu är det bara den där bedrövliga väntan på provsvar...?

jag är hemma från jobbet,
ringde nyss,
där är kaos.

hennes man gick bort i söndags.
tomhet.
fruktansvärda jävla skitsjukdom.
det har gått så fort,
galet fort.
besked för ett par månader sedan och nu är han borta.
borta.
hur fan är det möjligt?
vila i frid!

tårarna tycks inte ta slut.

vi fick just andra oroande besked om annan närstående,
när ska det ta slut?
när ska de få vila?

jag är innerligt trött nu.
jag tänker inte svara i telefon på länge nu,
det för inget gott med sig och jag orkar inte mer.
på riktigt.

-L

och du där uppe- i so don´t like you!

Kommentarer
Postat av: Innie

Älskade, älskade, älskade vän, jag har inga ord. Men du har min kärlek <3

2009-04-16 @ 00:27:48
URL: http://tankestormar.blogspot.com
Postat av: isabeL

Så mycket som hänt dig de senaste dagarna och här är allt "som vanligt". Det är så konstigt, att helt andra saker händer ens vänner under tiden man själv bara stressar. När det händer en själv något är det ju som att hela världen stannar till. Jag fattar inte hur det kan vara så olika. Synd med bilen, hemskt med din far. Men jag är också hjärteglad när jag läser att din J har kommit hem!!



Ett stort, fett, ordentligt kramkalas!

2009-04-19 @ 07:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0