något fantastiskt.

Innanför vår ytterdörr hänger en spegel,
den har alltid kännts lite hotfull,
men häromdagen hände något,
min bruna ögon stirrade tillbaka på mig,
och där var det,
känslan av gillande,
jag kände mig snygg,
värdig,
vacker,
viktig,
värdefull.

På riktigt för första gången nånsin,
därinne studsade till,
helt plötsligt ekade Innie, John och Hannas ord i mitt huvud:
Du är en av de modigaste och vackraste människorna jag vet, Linda.

Innan kändes de bara tunga att höra för jag kunde inte alls ta det till mig,
men efter några riktigt tunga veckor,
kämpandes som en tok,
så kom nu utdelningen,
big time.

Det var fantastiskt och jag kommer leva på den stunden för alltid,
det är jag värd.

med kärlek
Linda

Förövrigt så är Innie, John och Hanna lika modiga och lika vackra!

Kommentarer
Postat av: Innie

Jag blir alldeles tårögd och gåshudig - du ÄR verkligen den modigaste och vackraste människa jag känner hjärtat. Jag älskar dej <3

2009-08-16 @ 17:11:45
URL: http://tankestormar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0