brevet.

Duns.
Posten kom.
som alltid men plötsligt ändrades allt.

Jag promenerade förbi den flera gånger,
disträ som attan,
men så gick jag dit,
räkningar,
reklam,
tidning,
och brevet.

Avsändare: Idunkliniken.

Hej Linda,

bla bla bla
du är välkommen på nybesök den 17e september.
bla bla bla
dagvården börjar 21 september.
bla bla bla
välkommen.

Stopp.
21 september.
om 12 dagar.
herrejösses.
glädjeskutt.
ångestrus.
kramp.
lättnad.
rädsla.

jaha.
okej.

here we go,
finally,
hua.

men först blir det semester i Holland med kärleken.
kramas med bästa vännen.
strosa i utlandet.
fota.
tanka kraft och kärlek från de närmaste.
semestra semestra semestra.
jag älskar att resa så en bättre uppladdning kan det inte bli!
(och jag lär behöva all kraft jag kan få för hösten kommer bli jävligt kämpig!)

Med kärlek
Linda




Kommentarer
Postat av: Sandra

åh, vad kul att ni ska till holland! och du vet att jag hejjar på dig, alltid <3 puss o kram

2009-09-09 @ 23:02:47
URL: http://hellogothenburg.blogg.se/
Postat av: isabeL

Det kommer att gå fantastiskt bra Linda! Ha en sjukt trevlig semester. Kramkalas - alltid

2009-09-10 @ 20:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0