självkänslakurs och lite sånt.

i torsdags var jag på föreläsning,
Mia Törnbloms,
skitgött.

pepp.
skratt.
livet.

i helgen har jag varit på hennes kurs,
privilegie.

men vet ni,
jag är så sjukt jävla trött på terapi.
aptrött.
snortrött.
kräktrött.

igår var det terapi och jag har helt enkelt gått i för mycket terapi i förhållande till flera andra på kursen för att det skulle ge mig något nytt.

MEN
idag var det bra,
vi gick igenom hennes metod mot starkare självkänsla,
jag kunde applicera det på livet,
jag fick verktyg,
det är bra,
riktigt bra!

Positivt tänkande är lösningen.  Våga vara glad. Våga tänka om. DU kan bara du bestämmer dig. På riktigt!

Imorgon skulle jag ha börjat på Idun men det har blivit flyttat till den 28e,
ytterligare en veckas vilande alltså,
sweet.
Jag var dock där och träffade min helper (jag som kallar henne för det) i torsdags,
det kändes skitbra,
inte först men sen,
så nu är jag pepp

Dock ska jag ta ett annat stort steg imorgon,
jag ska börja på teater,
woohoo,
det ska bli tokroligt (även om jag är skiträdd)

Nu ska jag lägga mig på sängen och inte tänka på något alls för det behöver jag.
med kärlek
// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0